k

wtorek, 8 września 2015

Listy

Hej!
Mamy piękny i pogodny wtorek. U mnie na reszcie przestało padać i wrócił internet a razem z nim nowy pomysł na post. :)
Wielu z nas nie lubi pisać listów. A wielu z nas nawet nie wie jak to się robi. Jakbym miała zdefiniować słowo ,,list" w jednym zdaniu to bym użyła pewnie takiego: ,, Starsza i zapomniana forma pisania dłuższego sms'a." Technologia idzie do przodu. Powstają nowe portale społecznościowe które umożliwiają kontakt z każdą osobą. Dlatego też i listy odchodzą w niepamięć. Nasi dziadkowie nie mieli komputerów ani telefonów. A sobie świetnie radzili. Tak na prawdę podziwiam i za to że chciało im się tyle czekać na odpowiedź od swojej miłości.
,, Tajemnicą pięknego listu miłosnego jest prostota i serdeczność"

Chciałabym żeby ludzie dostrzegli coś pięknego w listach. Faktycznie czeka się długo na odpowiedź ale jak już przyjdzie to są chwile magiczne nie do opisania. Sama się zdecydowałam na pisanie listów już rok temu i nie żałuję tej decyzji. 
A co jeśli chcę a nie wiem gdzie szukać? 
Na facebook'u jest wiele grup dzięki której można pisać. Ja osobiście polecam tą grupę: Przyjaciele z listów. - Akcja promująca pisanie listów w XXI wieku:) Grupa ma już ponad 3 tysiące osób dlatego nie martwcie się. Każdy powinien znaleźć odpowiednią osobę dla siebie. :) 
           To tyle na dziś. Mam nadzieję że przekonałam Was do pisania listów. :) 
                                                                                     Buziaki, papa.
                                                                                         Emosia. 

12 komentarzy:

  1. Nawet nie miałam pojęcia o takich akcjach na facebooku;>

    Przyznam, że fajnie tak korespondować ze sobą wiadomościami pisanymi może nieco rzadziej, ale żeby to była długa wiadomość. Korespondowałam tak z moim lubym na samym początku, było to co prawda przez internet, ale te długie wiadomości miały w sobie to coś.

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie. Sama lubię wracać czasem do starych listów.:) Jest to miła pamiątka na stare czasy.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post:-) to twój pierwszy? ?obserwuje:-)http://imbirkowy-blog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post :D
    http://pomysly24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Listy to cudowna rzecz, czekanie na odpowiedź jest takim magicznym okresem, ten dotyk papieru, dla mnie to niesamowita forma, która wymaga wiele cierpliwości :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh,listy są cudowne:)
    http://xprincessxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze uwielbiałam pisać listy to takie piękne gdy się w napięciu czeka na odpowiedź i czasem wwolałabym aby nie było fejsa i innych portali społecznoścowych bo wszystko wyglądało by inaczej

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post ! Zawsze marzyłam o pisaniu listów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow. Genialna inicjatywa. Ja uwielbiałam czytać i pisać listy:) Miło by było do tego wrócić.
    Jeśli masz ochoty poczytać o modzie to zapraszam do siebie www.thestyleresearcher.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń