k

niedziela, 20 września 2015

5 rzeczy/czynności które uspokaja.

Hej!
Minęło już 2 tygodnie szkoły a już tęsknie za wakacjami. I to chyba nie tylko ja. Nowe obowiązki i więcej lekcji to główne przyczyny tego że nie mam na nic czasu co mnie bardzo irytuje. Dlatego pomyślałam że i ja Wam przedstawię 5 rzeczy/czynności które mnie uspokajają.
                                                   
♫ Muzyka ♫

Każdy z Was ma takie dni w których chciałby rzucić wszystko i zniknąć na 1 dzień. Ja też mam tak dlatego kiedy czuję że mi wszystko idzie na opak, dla uspokojenia włączam swoje ulubione piosenki.

♣ Deszcz ♣

To kolejna czynność jaka mnie odpręża od nerwowości. Niestety często się zdarza tak że nie ma tego intensywnego deszczu w którego można się słuchać ale ja znalazłam na niego sposób dzięki mojej koleżance.
Sami też możecie sprawdzić:

♥ Rozmowa z kimś bliskim. ♥

"No tak nie ma nic innego niż wylanie swoje złości na pierwszą lepszą osobę."NIE! No tak nie ma nic lepszego niż rozmowa z bliską przyjaciółką.
Wielu osób nie rozróżnia dwie inne czynności. Rozmowa z bliską przyjaciółką bardzo pomaga. To Ona nas pociesza albo chociaż próbuję pocieszyć. Wielu osób nie docenia swoich ,,przyjaciół" mówiąc ,, A ona/on nie umie mi nawet pomóc" No to jest chyba jasne! Przyjaciel to nie tylko pomoc ale też i wysłuchanie danej osoby.

♦ Książka ♦

Przychodzą takie dni na które się nie ma wpływu.  Czuję wtedy od samego rana złość i od razu nic mi nie wychodzi. No i jeszcze na dodatek przyjaciółka nie ma dla Ciebie czasu. Wtedy nic innego niż książka. Odcinam się od rzeczy które mnie przytłaczają. ,, Przechodzę do innego świata" Obecnie jedyną książkę jaką czytam to: Abigal Gibbs: Mroczna bohaterka. (POLECAM! )

☼ Jazda na rowerze.☼

Nikomu trochę ruchu nie zaszkodzi a mi wręcz przeciwnie pomoże. Jazda na rowerze to spaniała jazda jeszcze z dzieciństwa. Odcinamy się zupełnie od różnych miejsc i jedziemy w nieznane nam tereny. ( A w moim przypadku często nad jeziorko.)

To tyle na dziś. Mam nadzieję że niektóre czynności Wam podpadną do gustu. Do zobaczenia niedługo.
                                                                                   Buziaki,papa
                                                                                        Emosia.

12 komentarzy:

  1. Muzyka i ksiązki mi również pomagają się uspokoić albo zapomnieć o swoich problemach ;)
    Ja do swoijej listy dodałabym jeszcze filmy i seriale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog! ♥

    http://classy-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie dosłownie wszystko to samo :)
    Prześliczne zdjęcia :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz świetny wygląd bloga! Wow *-* :) Oraz super post ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie same rzeczy nas uspokajają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam czytać książki i słuchać szumu deszczu :) to takie relaksujące!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. calkowicie sie z Toba zgadzam, kocham szczególnie słuchac deszczu.

    weaste.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham jeździć na rowerze i słuchać muzyki. Świetny post!
    http://fridayp.blogspot.com/ <--- Enjoy :)
    Dobrej Nocy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to nienawidzę deszczu w tygodniu kiedy chodzimy do szkoły, jednak na weekendy jak najbardziej! I mam na myśli taką totalną ulewę ;D
    Zapraszam do siebie :) http://inspirationforlife.byania.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z tobą w 100%! Świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbian deszcz! I jazde na desce:-)
    http://imbirkowy-blog.blogspot.com/?m=1
    Obserwuje;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog, wpis również bardzo fajny :)
    http://oliiifka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń